Snad jsem to pochopil dobře,zakládám teda nové vlákno. Jelikož jsem doufal v kladnou odpověď,tak už včera jsem měl skoro hotový první úkol.
Těch 10-15 vteřin pro mě je trochu málo,nevím jak za takovou chvilku postavu dobře popsat,ale zadání bylo,aby se to udělalo tak,jako by klip měl pokračovat,tudíž ,kdybych měl chuť pokračovat,dokážu si představit,že na to klidně navážu.Konec jsem sice udělal do ztracena,nebo jak to popsat, nemám rád brutální zakončení co rve za uši.Takže snad ten hrubý úvod ujde.
Taky jsem se nemohl rozhodnout,kterou variantu sem hodit,pač mi připadaly oboje dvoje dobrý,ale 2 nastíní postavu lépe, ovšem na úkor hudby co je v pozadí,tak mi zdělte názor,co je pro AMV správnější,ikdyž to bude asi vec názoru.
http://www.ulozto.cz/12037340/akademie-01-swem-rar
Edit: mám 2 dotazy.
Při tvoření projektu mi tam zůstalo nastavení z minula,(dělám ve Vegasu) ikdyž jsem to upravil,aby to odpovídalo rozměrům (kurňa jak je to slovo ) prostě toho anime,tak z toho vypadlo tohle.Nevim proč.
Další trapný dotaz,na který se musim zeptat je,jak uchovat kvalitu videa. Když rendenuju do avi je to strašně veliký,když do wmv ,utrpí obraz.Čet jsem nějaký články na wiki,ale někam mě to nepustí,když se chci registrovat a vše vyplním,jako poslední to po mě chce opsat kód,jenže tam žádnej nevidim.
- Právě je 10 lis 2024, 21:19 • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Pozdní plnění úkolů
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Re: Pozdní plnění úkolů
Ahoj.
V akademii jsem sice spolustudent, ale i tak bych par radku napsal.
Jak rikas, druha verze lepe charakterizuje postavu. Problem je ale v titulcich - na prvni zkouknuti cloveku budto utece obraz (a pekny sync) a nebo obsah monologu. Hudba a hlasy se doplnuji moc pekne. Mozna by mohlo byt zajimave sehnat anglicky dub (pokud se da poslouchat).
Kazdopadne v tomhle stavu mi prijde pristupnejsi prvni verze, kde postavu charakterizujes jen obrazem. Na druhou stranu prvni verze pusobi mene harmonicky (jasny predel mezi "prologem", "charakterizaci" a "epilogem").
Z hlediska kvality obrazu neni co vytknout. Jenom tu dochazi k zajimavemu efektu, kdy oproti castem se sepiovym filtrem/ramem, casti bez efektu vypadaji tak nejak nezajimave a chude. Nejsem si uplne jisty, jestli se potreba, nebo se vubec da s tim neco delat a asi zalezi na koncepci (teoretickeho) zbytku amv, jeslti treba ram nerozsirit i na "normalni" sceny.
Moje oblibene tema pri hledani malickosti: sync - take neni moc co vytknout. Jenom mi prijde, ze stekajici slza (tzn. vizualni symbol uklidneni, zakonceni) na 00:12 by mohla prijit pozdeji (o malicko), az se hudba opravdu zacne uklidnovat a posledni vyrazny beat (00:11 zhruba) by si zaslouzil jeste jeden strih. Slza stekajici v (temer) nejvyssim bode gradace pusobi trochu neharmonicky - zvlast kdyz predtim vytvoreny vzor jsou tri strihy na tri beaty. Hudba vicemene opakuje stejny motiv, ktery graduje a nahle konci, zatimco stejny motiv v podobe strihu konci o jeden beat drive.
(pokud nekdo znate spravne muzikologicke terminy, nevahejte me opravit).
OTAZKY: rozmery - Aspect Ratio (?). Pokud globalni nastaveni napomuzou, zkus nastavit aspect u jednotlivych klipu na timeline (rightclick na klip -> properties -> Media)
u avi zalezi na kodeku, ktery pouzivas. Pokud pouzivas lossless (Lagarith, HuffYUV), bude vysledek vzdycky neprijemne velky. U nekterych kodeku se da primo ve vegas nastavit kvalita vs. velikost (treba xvid). - (Render As.. -> Custom -> Video -> Configure)
Vetsina zkusenejsich amvckaru ale nejdriv z vegas renderuje do velkeho lossless (kodek Lagarith nebo HuffYUV) popr. uncompressedRGB .avi a vysledny obrovsky soubor dale filtruje nebo enkoduje dedikovanym enkoderem pro ten ci onen kodek. Pro dnes nejpopularnejsi h264 to je (zarx264GUI), ve kterem je enkod zalezitosti par kliknuti.
Pro podrobnejsi info doporucuji procist tenhle (pravda, trochu komplexni) navod: http://www.animemusicvideos.org/guides/avtech31/
V akademii jsem sice spolustudent, ale i tak bych par radku napsal.
Jak rikas, druha verze lepe charakterizuje postavu. Problem je ale v titulcich - na prvni zkouknuti cloveku budto utece obraz (a pekny sync) a nebo obsah monologu. Hudba a hlasy se doplnuji moc pekne. Mozna by mohlo byt zajimave sehnat anglicky dub (pokud se da poslouchat).
Kazdopadne v tomhle stavu mi prijde pristupnejsi prvni verze, kde postavu charakterizujes jen obrazem. Na druhou stranu prvni verze pusobi mene harmonicky (jasny predel mezi "prologem", "charakterizaci" a "epilogem").
Z hlediska kvality obrazu neni co vytknout. Jenom tu dochazi k zajimavemu efektu, kdy oproti castem se sepiovym filtrem/ramem, casti bez efektu vypadaji tak nejak nezajimave a chude. Nejsem si uplne jisty, jestli se potreba, nebo se vubec da s tim neco delat a asi zalezi na koncepci (teoretickeho) zbytku amv, jeslti treba ram nerozsirit i na "normalni" sceny.
Moje oblibene tema pri hledani malickosti: sync - take neni moc co vytknout. Jenom mi prijde, ze stekajici slza (tzn. vizualni symbol uklidneni, zakonceni) na 00:12 by mohla prijit pozdeji (o malicko), az se hudba opravdu zacne uklidnovat a posledni vyrazny beat (00:11 zhruba) by si zaslouzil jeste jeden strih. Slza stekajici v (temer) nejvyssim bode gradace pusobi trochu neharmonicky - zvlast kdyz predtim vytvoreny vzor jsou tri strihy na tri beaty. Hudba vicemene opakuje stejny motiv, ktery graduje a nahle konci, zatimco stejny motiv v podobe strihu konci o jeden beat drive.
(pokud nekdo znate spravne muzikologicke terminy, nevahejte me opravit).
OTAZKY: rozmery - Aspect Ratio (?). Pokud globalni nastaveni napomuzou, zkus nastavit aspect u jednotlivych klipu na timeline (rightclick na klip -> properties -> Media)
u avi zalezi na kodeku, ktery pouzivas. Pokud pouzivas lossless (Lagarith, HuffYUV), bude vysledek vzdycky neprijemne velky. U nekterych kodeku se da primo ve vegas nastavit kvalita vs. velikost (treba xvid). - (Render As.. -> Custom -> Video -> Configure)
Vetsina zkusenejsich amvckaru ale nejdriv z vegas renderuje do velkeho lossless (kodek Lagarith nebo HuffYUV) popr. uncompressedRGB .avi a vysledny obrovsky soubor dale filtruje nebo enkoduje dedikovanym enkoderem pro ten ci onen kodek. Pro dnes nejpopularnejsi h264 to je (zarx264GUI), ve kterem je enkod zalezitosti par kliknuti.
Pro podrobnejsi info doporucuji procist tenhle (pravda, trochu komplexni) navod: http://www.animemusicvideos.org/guides/avtech31/
-
Stribro - Příspěvky: 112
- Registrován: 19 kvě 2011, 22:49
- A-M-V.org profil: http://www.animemusicvideos.org/members ... _id=495983
- YouTube profil: http://www.youtube.com/user/bombush/videos
Re: Pozdní plnění úkolů
Předem díky za názor a rady Stribro
K titulkům. Máš pravdu, když tam jsou hardsub, tak to člověka nutí čučět na titulky a ne na obraz. Kdybych to měl uveřejnit na ytb,udělám externí titulky a fláknu je k videu.Když chceš,tak si je zapneš,když ne, neva. No ,ale pro příště to budu dělat i zde,pač to logicky ovlivní porotu. Anglicky to dávat fakt nechci. Možná jsem zelenáč a za chvilku budu za angličtinu vděčný,ale fakt to vždy špatně nesu. Japonština je nejlepší.Vyznívají tam líp různé zabarvení,ikdyž Higurashi jsem viděl v anglině a ani mi to nepřišlo,to je ale jediná výjimka. Sorry trochu odbočka.Video je z anglický verze a zvuk z japonský,pač tam jsou přismažený titulky,tudíž to s tou japonštinou myslím važně. Zatím to prostě neunesu,sám anglicky moc neumim,to bude asi ten důvod.
Abych byl upřímný, to o tím “ sepiovym filtrem/ramem “ nevím jestli jsem plně pochopil,pač nějaká slova zatím ani neznám Snad proto nebudu mluvit z cesty. Začátek a konec amv je vlastně jeden celek,co je rozstřihnut a mezi to vložen flashback,nebo to, co se postavě honí zrovna hlavou(to je na vás , k čemu se přikloníte).Autor tím chtěl jaksi zvýraznit,proč se Teresa vykašle na chlebodárce. Možná by se tam hodil lepší filtr,ale když jsem si všechny v hlavě projížděl,nějak mě žádný lepší nenapadl.
K synchronizaci. Ano, o tom,že mi to na konci hapruje velmi dobře vím. Následující text nemá být výmluva,páč to amvčkař nesmí mít ve slovníku. Problém je s časem(těch 15 vteřin),možná se špatně střiženou hudbou,teď mě napadá ,že kdybych ji o jeden ten “beat“ zkrátil,tak je po problému.Tohle mě ale nenapadlo. Já věděl ,že mi tam schází jeden střih.Původně to byli dva,ale zaplnil jsem to. Jenže nenašel jsem žádnou scénu, s kterou to poslední místo zaplnit,abych si nerozhodil tématické zaladění. Pač jsem mohl už jen přidat jedno hlazení po hlavě na víc. To už tam bylo a nechtěl jsem to opakovat.(vlastně jsem se opakoval,pač ji po hlavě plácá 2x,3x by bylo už moc) Další témata scén už byly jen “oni a banditi“ a “Teresa,svině bez citu“ale 1střih,čili jeden obraz, mi na jakékoliv logické vykreslení těchto témat přišel málo. Nechtěl jsem tam nějaký střih,aby to jen sedělo,ale přitom vlastně celá střední část “Teresa fajn mamina,Clare prima plyšový mazlík“ by se tím rozladila. Tak jsem tu část se slzou natáhnul,aby stékala tři tom beatu a zakončila tak tu střední část. Ano krkolomné a hodné zelenáče
Aspect Ratio: Ano ,to jsem zkoušel ,jde o to, že jsem to nedokázal udělat tak,aby my to Vegas vypliv s rozlišením 720x360 což odpovídalo zdroji.Přesto že jsem to tam nastavil,furt byl výsledek ten můj vymyšlený blábol.Nakonec mi to nedalo a hrabal jsem se v tom,poté co jsem 5x změnil vlastnosti projektu,světe div se, to dělá, to co má. Takže to je ok. Teď to vyrendenuju jako nekomprimovaný avi ,ale Avidemux mi to nevezme. Zato virtualdub jo.
Btw, původní amv nic moc ,co se kvality obrazu týče,pač v cca 0:02 kapuce toho kapucína vypadá fakt otřesně. Po kompresi ve virtualdubu to má teď lepší obraz a zvuk.
K titulkům. Máš pravdu, když tam jsou hardsub, tak to člověka nutí čučět na titulky a ne na obraz. Kdybych to měl uveřejnit na ytb,udělám externí titulky a fláknu je k videu.Když chceš,tak si je zapneš,když ne, neva. No ,ale pro příště to budu dělat i zde,pač to logicky ovlivní porotu. Anglicky to dávat fakt nechci. Možná jsem zelenáč a za chvilku budu za angličtinu vděčný,ale fakt to vždy špatně nesu. Japonština je nejlepší.Vyznívají tam líp různé zabarvení,ikdyž Higurashi jsem viděl v anglině a ani mi to nepřišlo,to je ale jediná výjimka. Sorry trochu odbočka.Video je z anglický verze a zvuk z japonský,pač tam jsou přismažený titulky,tudíž to s tou japonštinou myslím važně. Zatím to prostě neunesu,sám anglicky moc neumim,to bude asi ten důvod.
Abych byl upřímný, to o tím “ sepiovym filtrem/ramem “ nevím jestli jsem plně pochopil,pač nějaká slova zatím ani neznám Snad proto nebudu mluvit z cesty. Začátek a konec amv je vlastně jeden celek,co je rozstřihnut a mezi to vložen flashback,nebo to, co se postavě honí zrovna hlavou(to je na vás , k čemu se přikloníte).Autor tím chtěl jaksi zvýraznit,proč se Teresa vykašle na chlebodárce. Možná by se tam hodil lepší filtr,ale když jsem si všechny v hlavě projížděl,nějak mě žádný lepší nenapadl.
K synchronizaci. Ano, o tom,že mi to na konci hapruje velmi dobře vím. Následující text nemá být výmluva,páč to amvčkař nesmí mít ve slovníku. Problém je s časem(těch 15 vteřin),možná se špatně střiženou hudbou,teď mě napadá ,že kdybych ji o jeden ten “beat“ zkrátil,tak je po problému.Tohle mě ale nenapadlo. Já věděl ,že mi tam schází jeden střih.Původně to byli dva,ale zaplnil jsem to. Jenže nenašel jsem žádnou scénu, s kterou to poslední místo zaplnit,abych si nerozhodil tématické zaladění. Pač jsem mohl už jen přidat jedno hlazení po hlavě na víc. To už tam bylo a nechtěl jsem to opakovat.(vlastně jsem se opakoval,pač ji po hlavě plácá 2x,3x by bylo už moc) Další témata scén už byly jen “oni a banditi“ a “Teresa,svině bez citu“ale 1střih,čili jeden obraz, mi na jakékoliv logické vykreslení těchto témat přišel málo. Nechtěl jsem tam nějaký střih,aby to jen sedělo,ale přitom vlastně celá střední část “Teresa fajn mamina,Clare prima plyšový mazlík“ by se tím rozladila. Tak jsem tu část se slzou natáhnul,aby stékala tři tom beatu a zakončila tak tu střední část. Ano krkolomné a hodné zelenáče
Aspect Ratio: Ano ,to jsem zkoušel ,jde o to, že jsem to nedokázal udělat tak,aby my to Vegas vypliv s rozlišením 720x360 což odpovídalo zdroji.Přesto že jsem to tam nastavil,furt byl výsledek ten můj vymyšlený blábol.Nakonec mi to nedalo a hrabal jsem se v tom,poté co jsem 5x změnil vlastnosti projektu,světe div se, to dělá, to co má. Takže to je ok. Teď to vyrendenuju jako nekomprimovaný avi ,ale Avidemux mi to nevezme. Zato virtualdub jo.
Btw, původní amv nic moc ,co se kvality obrazu týče,pač v cca 0:02 kapuce toho kapucína vypadá fakt otřesně. Po kompresi ve virtualdubu to má teď lepší obraz a zvuk.
Ten co je tu nový.
-
Swem - Příspěvky: 16
- Registrován: 23 pro 2011, 22:28
Re: Pozdní plnění úkolů
Ad sepie: struktura je jasna. Nerikam, ze tam je objektivne primo nejaka chyba, spis jenom ze diky kombinaci barevneho filtru a "vyhlazenych" rohu (tzn. to, cemu pro nedostatek terminu rikam "ram") ten flashback vypada vizualne mnohem zajimaveji a kvalitneji, nez neflashbackove sceny a pak to uplne zamrzi, kdyz clovek spadne zpet. Tzn. problem neni v tom, ze je filtr spatny, ale ze sceny s nim jsou oproti zbytku az moc pekne ;p
Tohle ale uz mozna patri do kategorie "co clovek, to nazor".
Synchronizace: Pokud tam nic nemas, asi se s tim nic delat neda. Mozna by se dalo zaexperimentovat s nejakym zoomem nebo tak, ale novy efekt by tomu spis ublizil nez pomohl. Zkraceni o jeden beat zni docela zajimave - zajimalo by me, jestli to muze fungovat.
Obrazova kvalita: me to prijde docela v pohode, ale to mozna bude tim, ze se na to divam na 14'' notebooku ;p
Anglictina: souhlasim, ve vetsine pripadu to zni fakt hrozne. Ale cas od casu se postesti... Softsub je dobry napad, jak zachovat kozu a nakrmit vlka - jenom se budes muset smirit s tim, ze aby si clovek, ktery neumi japonsky plne vychutnal cele dilo, bude se na nej muset divat dvakrat (coz je ale mnohem mensi problem nez zpraseny dub a narozdil od nej nehrozi znechucenim poroty/divactva).
Render: S HuffYUV myslim nema problem ani jedno. Dalsi moznost je vrazit to rovnou do Zarxe. Muzes do nej soubor rovnou pretahnout - skript pro avisynth se ti vygeneruje automaticky. Problemy s programy jako Avidemux/VDub me docela irituji, tak jsem si vytvoril workflow, ktery pracuje ciste jenom s avisynth. Vegas --(lossless)-> avisynth script -> AvspMod --(avisynth script)--> Zarx264GUI. Pokud nebudes chtit aplikovat zadne dodatecne filtry na vysledne amv, tak muzes cast s AvspMod preskocit. Neni ale na skodu se v avsp kouknout na preview.
EDIT:
V podstate uz nemusis cist dal, pokud mas proctenou tuhle stranku z wiki.
ve zkratce: pokud ses jeste s avisynth nesetkal nebo mas naprosto nulove zkusenosti s programovanim (tzn. na te urovni, ze jsi v zivote nenapsal ani radku html kodu), muze to znit desive. Ale v podstate to je jenom textak s priponou .avs, se kterym si umi poradit postprodukcni program Avisynth. Soubor AVS pak funguje jako proxy pro soubor, ktery mu zadas, s pripadnou aplikaci ruznych filtru, kterych je pro avisynth habadej. Prozatim se do toho ale moc hluboko poustet nemusis. Staci mit nainstalovany avisynth, pri pretahnuti do Zarx264GUI se ti skript vygeneruje automaticky.
Tohle ale uz mozna patri do kategorie "co clovek, to nazor".
Synchronizace: Pokud tam nic nemas, asi se s tim nic delat neda. Mozna by se dalo zaexperimentovat s nejakym zoomem nebo tak, ale novy efekt by tomu spis ublizil nez pomohl. Zkraceni o jeden beat zni docela zajimave - zajimalo by me, jestli to muze fungovat.
Obrazova kvalita: me to prijde docela v pohode, ale to mozna bude tim, ze se na to divam na 14'' notebooku ;p
Anglictina: souhlasim, ve vetsine pripadu to zni fakt hrozne. Ale cas od casu se postesti... Softsub je dobry napad, jak zachovat kozu a nakrmit vlka - jenom se budes muset smirit s tim, ze aby si clovek, ktery neumi japonsky plne vychutnal cele dilo, bude se na nej muset divat dvakrat (coz je ale mnohem mensi problem nez zpraseny dub a narozdil od nej nehrozi znechucenim poroty/divactva).
Render: S HuffYUV myslim nema problem ani jedno. Dalsi moznost je vrazit to rovnou do Zarxe. Muzes do nej soubor rovnou pretahnout - skript pro avisynth se ti vygeneruje automaticky. Problemy s programy jako Avidemux/VDub me docela irituji, tak jsem si vytvoril workflow, ktery pracuje ciste jenom s avisynth. Vegas --(lossless)-> avisynth script -> AvspMod --(avisynth script)--> Zarx264GUI. Pokud nebudes chtit aplikovat zadne dodatecne filtry na vysledne amv, tak muzes cast s AvspMod preskocit. Neni ale na skodu se v avsp kouknout na preview.
EDIT:
V podstate uz nemusis cist dal, pokud mas proctenou tuhle stranku z wiki.
ve zkratce: pokud ses jeste s avisynth nesetkal nebo mas naprosto nulove zkusenosti s programovanim (tzn. na te urovni, ze jsi v zivote nenapsal ani radku html kodu), muze to znit desive. Ale v podstate to je jenom textak s priponou .avs, se kterym si umi poradit postprodukcni program Avisynth. Soubor AVS pak funguje jako proxy pro soubor, ktery mu zadas, s pripadnou aplikaci ruznych filtru, kterych je pro avisynth habadej. Prozatim se do toho ale moc hluboko poustet nemusis. Staci mit nainstalovany avisynth, pri pretahnuti do Zarx264GUI se ti skript vygeneruje automaticky.
-
Stribro - Příspěvky: 112
- Registrován: 19 kvě 2011, 22:49
- A-M-V.org profil: http://www.animemusicvideos.org/members ... _id=495983
- YouTube profil: http://www.youtube.com/user/bombush/videos
Re: Pozdní plnění úkolů
Zaprve: .wmv?! To si delas srandu. A ja to mam asi prehrat?!
A ted teda dal: Krome toho .wmv a par cernych pixelu po stranach je to docela pekne zpracovane. Protoze je to AMVcko na zadani, melo by zadani plnit. Myslim, ze Theresa ma trochu komplexnejsi charakter nez jen bezcitna bestie/opatrovatelka Clare. I kdyby opravdu tak plocha byla, urcite by se to dalo vystihnout lepe, chci rict tak, aby to bylo jasne i tem co vzdali Claymore po prvni episode. Nikdo po tobe nechtel obsahnout celou jeji osobnost, ale myslim, ze trocha charakterizace navic by rozhodne neuskodila.
Sync: Naprosto se Stribrem souhlasim co se tyce toho posledniho beatu. Je to dost rusive a znehodnoti to celou posledni tretinu charakterizace. Jinak mi to take prijde dobre nacasovane, ale neodpustim si poznamku. Divak spis pozna kdyz je strih pozde nez brzo.
Efekty: Zastavam nazor, ze nejhezci je cisty strih, pripadne s efekty, ktere clovek s prumernym okem pro AMVcka nepostrehne. Takze pro sepie a podobne zvrhlosti musis mit opravdu dobry duvod a dobre je pouzit, aby se mi libily. U tebe me rusi ten cerny ramecek. Uznavam, ze jsem proti rameckum zaujata, ale vzhledem k tomu, ze je v obraze jen u toho sepioveho filtru, tak nevidim duvod ho tam davat. Cili na 'flashback' ta sepie bohate staci. Pro mne tu holt plati mene je vice.
Sepie mi tu prijde pekna, dobre oduvodnena a svuj ucel plni skvele.
Co se tyce AviSynthu: Nez jsem se s nim naucila lip pracovat, mela jsem napsany nakzvany "refence script", ve kterem jsem vzdycky akorat jen zmenila dve az tri informace. Protoze je AviSynth docela jednoduchy, potrebovala jsem ho asi dvakrat nebo trikrat. To jen tak na uvod.
Narozdil od Stribra postupuji stylem AvS script -> Vegas -> lossless .avi render -> ZarxGUI -> .mp4 To znamena, ze abych nemela problemy s takovyma vecma jako je nastaveni projektu ve Vegas, tak si radsi rozmery a framerate nastavim predem. Pripadne si muzu pomoci AvS udelat rovnou i klipy. Nehlede na to, ze jednoduse odstranim i tech par jiz zminenych cernych pixelu po strane.
A ano, samozrejme jde nastrihat si cele AMVcko jen v AviSynthu.
Doufam, ze to nevyzni neprijemne a pokud ano, tak se omlouvam a ujistuji te, ze to tak nebylo mysleno.
A ted teda dal: Krome toho .wmv a par cernych pixelu po stranach je to docela pekne zpracovane. Protoze je to AMVcko na zadani, melo by zadani plnit. Myslim, ze Theresa ma trochu komplexnejsi charakter nez jen bezcitna bestie/opatrovatelka Clare. I kdyby opravdu tak plocha byla, urcite by se to dalo vystihnout lepe, chci rict tak, aby to bylo jasne i tem co vzdali Claymore po prvni episode. Nikdo po tobe nechtel obsahnout celou jeji osobnost, ale myslim, ze trocha charakterizace navic by rozhodne neuskodila.
Sync: Naprosto se Stribrem souhlasim co se tyce toho posledniho beatu. Je to dost rusive a znehodnoti to celou posledni tretinu charakterizace. Jinak mi to take prijde dobre nacasovane, ale neodpustim si poznamku. Divak spis pozna kdyz je strih pozde nez brzo.
Efekty: Zastavam nazor, ze nejhezci je cisty strih, pripadne s efekty, ktere clovek s prumernym okem pro AMVcka nepostrehne. Takze pro sepie a podobne zvrhlosti musis mit opravdu dobry duvod a dobre je pouzit, aby se mi libily. U tebe me rusi ten cerny ramecek. Uznavam, ze jsem proti rameckum zaujata, ale vzhledem k tomu, ze je v obraze jen u toho sepioveho filtru, tak nevidim duvod ho tam davat. Cili na 'flashback' ta sepie bohate staci. Pro mne tu holt plati mene je vice.
Sepie mi tu prijde pekna, dobre oduvodnena a svuj ucel plni skvele.
Co se tyce AviSynthu: Nez jsem se s nim naucila lip pracovat, mela jsem napsany nakzvany "refence script", ve kterem jsem vzdycky akorat jen zmenila dve az tri informace. Protoze je AviSynth docela jednoduchy, potrebovala jsem ho asi dvakrat nebo trikrat. To jen tak na uvod.
Narozdil od Stribra postupuji stylem AvS script -> Vegas -> lossless .avi render -> ZarxGUI -> .mp4 To znamena, ze abych nemela problemy s takovyma vecma jako je nastaveni projektu ve Vegas, tak si radsi rozmery a framerate nastavim predem. Pripadne si muzu pomoci AvS udelat rovnou i klipy. Nehlede na to, ze jednoduse odstranim i tech par jiz zminenych cernych pixelu po strane.
A ano, samozrejme jde nastrihat si cele AMVcko jen v AviSynthu.
Doufam, ze to nevyzni neprijemne a pokud ano, tak se omlouvam a ujistuji te, ze to tak nebylo mysleno.
-
Dorry - Příspěvky: 7
- Registrován: 17 úno 2011, 23:57
Re: Pozdní plnění úkolů
Víš proč jsem použil tento filtr? Mělo to dva důvody. Prostě se mi líbyl.Proti rozpitým koncům nic nemám.Možná jsem to mohl dát do běla,asi by se to ke vzpomínkám hodilo líp,ale to je individuální. Druhý důvod byl,že scéna (kdy Clar obejme Teresu) končí přesně v momeltu kdy ji obejme.Já to potřeboval prodloužit. Tudíž jsem poslední snímek vyrendenoval jako obrázek a tím jsem to o potřebný čas prodloužil.Jenže!! Při importu obzázku jsem zjistil,že má po stranách černý pruhy.Prostě mi ho to ořízlo.Nic velnýho,jen pár pixelů ale byli tam. Ožíznout jo nešlo,obraz by se zvětřil a to mi přišlo rušivý.Tak jsem použil toto. To neznamená,že kdyby se mi to stalo jindy a jinde,fláknu tam tenhle filtr,ale já bych ho stejně použil a takhle jsem ten obrázek nemusel řešit.
Určitě tvůj příspěvek neberu nijak špatně. Je to názor.Já si z toho vždy něco vezmu.Právě proto jsem se rozhodl udělat ty úkoly.Chtěl bych se zlepšit,pač nemám moc zkušeností,zato plno nápadů.
Určitě tvůj příspěvek neberu nijak špatně. Je to názor.Já si z toho vždy něco vezmu.Právě proto jsem se rozhodl udělat ty úkoly.Chtěl bych se zlepšit,pač nemám moc zkušeností,zato plno nápadů.
Ten co je tu nový.
-
Swem - Příspěvky: 16
- Registrován: 23 pro 2011, 22:28
Re: Pozdní plnění úkolů
Ani me nenapadlo, ze by tam ten ramecek mel maskovat cerne okraje, protoze vim, ze to nefunguje a navic jsou pres cele video. Ackoliv se mi ten ramecek nelibi, tak myslim, ze do cerna je porad lepsi nez do bela.
Urcite uz sis vsiml, ze ve Vegas se da zrychlovat/zpomalovat video. Pomoci toho muzes video zpomalit na nulovou rychlost a nemusis tim padem renderovat snimek jako obrazek.
Jeste jedna vec, na kterou jsem predtim zapomnela: Ze Clare ve snimku na zacatku devate vteriny mluvi? (Protoze jestli vidim dobre, tak to se vetsinou povazuje za chybu.)
Urcite uz sis vsiml, ze ve Vegas se da zrychlovat/zpomalovat video. Pomoci toho muzes video zpomalit na nulovou rychlost a nemusis tim padem renderovat snimek jako obrazek.
Jeste jedna vec, na kterou jsem predtim zapomnela: Ze Clare ve snimku na zacatku devate vteriny mluvi? (Protoze jestli vidim dobre, tak to se vetsinou povazuje za chybu.)
-
Dorry - Příspěvky: 7
- Registrován: 17 úno 2011, 23:57
Re: Pozdní plnění úkolů
Všiml,běžně to používám.Nicméně scéna je nějak pohybově sladěná a má to sedět k hudbě.Nemohla ji obejmout později(mohla samo,ale nelíbylo se mi to,takhle to pasovalo dobře) a prodlužovat poslední setinu vteřiny...Jinak chápu jak to myslíš.
Ve 12 cca,jestli mluvíme o tom samým.Nemluví,ale vykřikne.Samozřejmě i to spadá do mluvení,ale přesto mi snímek,kde křičí nepřipadá jako chyba.Víc mě irituje,když v amv má někdo proslov a tudíž odříkává celé věty. Tohle bylo jen ,,Áaaaa." nebo ,,Teresááaaa."(co byla schválně oříznuta,aby to vypadalo jako křik) Teď už nevim. Na wiki jsem něco čet a trochu se tim tam zabívali,myslím, že to je individuální. Já to beru takhle.Křik je emoce,tudíž to vykresluje atmosféru.Mluvení celích vět,mi vykresluje na obličeji ošklivou křeč a negativní naladění na tvůrce.Takže asi tak.Můj názor.
ÚKOL 2 SCÉNÁŘ
Abych se vám přiznal,tak druhý úkol jsem nechtěl dělat.Neměl jsem žádný nápad a hlavně nevím,jestli jsem vůbec pochopil zadání. Když se řekne scénář,tak se mi vybaví nějaký skvělí a propracovaný děj(ikdyž to není asi přesný popis scénáře,ale tak se mi to vybaví). Nedokážu to převézt na něco o pár střizích a tak nevím, jestli to nebude mimo. Nicméně než jsem usnul,dostal jsem nápad.Sice nevím, jestli se mohli použít efekty,pač jsem slepoval různě scény do jednoho obrazu.
Téma: Souboj o duši.
Prostě klasika,Ichigo musí porazit albína.
http://www.ulozto.cz/12268258/scenar-02-rar
Ve 12 cca,jestli mluvíme o tom samým.Nemluví,ale vykřikne.Samozřejmě i to spadá do mluvení,ale přesto mi snímek,kde křičí nepřipadá jako chyba.Víc mě irituje,když v amv má někdo proslov a tudíž odříkává celé věty. Tohle bylo jen ,,Áaaaa." nebo ,,Teresááaaa."(co byla schválně oříznuta,aby to vypadalo jako křik) Teď už nevim. Na wiki jsem něco čet a trochu se tim tam zabívali,myslím, že to je individuální. Já to beru takhle.Křik je emoce,tudíž to vykresluje atmosféru.Mluvení celích vět,mi vykresluje na obličeji ošklivou křeč a negativní naladění na tvůrce.Takže asi tak.Můj názor.
ÚKOL 2 SCÉNÁŘ
Abych se vám přiznal,tak druhý úkol jsem nechtěl dělat.Neměl jsem žádný nápad a hlavně nevím,jestli jsem vůbec pochopil zadání. Když se řekne scénář,tak se mi vybaví nějaký skvělí a propracovaný děj(ikdyž to není asi přesný popis scénáře,ale tak se mi to vybaví). Nedokážu to převézt na něco o pár střizích a tak nevím, jestli to nebude mimo. Nicméně než jsem usnul,dostal jsem nápad.Sice nevím, jestli se mohli použít efekty,pač jsem slepoval různě scény do jednoho obrazu.
Téma: Souboj o duši.
Prostě klasika,Ichigo musí porazit albína.
http://www.ulozto.cz/12268258/scenar-02-rar
Ten co je tu nový.
-
Swem - Příspěvky: 16
- Registrován: 23 pro 2011, 22:28
Re: Pozdní plnění úkolů
Jenom chci poznamenat,že jsem jmenovitě nikoho nepožádal o zhodnocení.Tudíž jakýkoliv obyvatel těchto jeskyní mi to smí zkritizovat.Já to přežiju.
Ten co je tu nový.
-
Swem - Příspěvky: 16
- Registrován: 23 pro 2011, 22:28
Re: Pozdní plnění úkolů
Tak jsem se na to podival.
Hodnoceni radim podle miry relevance k zadani.
EDIT: vzhledem k tomu, ze jsem s hodnoceni trochu ujel od zadani - tzn. od scenare k technice, nejdriv sem hodim zaver. Jestli se chces blize kouknout na detaily, je to na tobe.
Zaver
Opet jsem se obrovsky rozepsal, ale zaver je relativne jednoduchy: napad pekny, technicke zpracovani horsi Zacatek a konec ke zbytku trochu nepasuji - netvori zrovna harmonicky celek. Nekdy zbytecne spolehas na titulky na ukor vypraveni obrazem.
Scenar
- Prvni vec, ktere jsem si vsiml, je uvod a zaver. Prijde mi, ze oboji je pridane tak nejak "navic", nebo aby se s jistotou splila pravidla. Jestli je tam ten uvod proto, aby bylo videt, ze albin je fakt "drsnej rizek", rekl bych, ze neni potreba. Dramaticka hudba to jisti.
- Prijde mi, ze se dost spolehas na titulky. Jestli to je otazka stylu, tak to neni spatna vec a do budoucna se budu tesit na "mluvici" amvcka - tech moc neni. Ale, zatimco u Teresy dialog dodal zajimavy rozmer, tady mi prijde az zbytecny - to same se da ke vsi spokojenosti da rici jen obrazem.
- Zaverecny zaber - Ichigo si neceho vsimne a jde za tim ke kamere. Vypada to jako "hele, nasel jsem dalsiho chlapka k porazeni. To zase zvladnu levackou." Docela kontrast vuci tomu, ze na misto prvniho duelu ho museli nest. Podle zaveru to vypada, ze postava prosto chodi po ulicich a cas od casu proste tak nejak mimochodem nekomu srazi hrebinek. Tak nejak nevim, co z toho si vybrat. Je mozna si rici, ze od te doby, co porazil albina, mu to uz prijde jako hracka a dava si kazdy den dva zlouny k veceri, ale mam pocit, ze takova interpretace vyzaduje trochu moc hlubokou analyzu na to, ze to je jednoduche vtipne video. Tolik muj nazor. Vseobecne mi prijde, ze se tam deje az moc chozeni oproti dynamicnosti hudby a mnozstvi pribehu mezi tim chozenim.
- Jinak v podstate zadny problem. O co tam jde, je dost jasne, nahly zvrat v deji je zajimavy a vtipny.
Strih
- Styl reseni s mnozstvim replik nejak nevyzaduje moc presny sync apod. Celkove to spis vypada jako sestrih epizody nez amv. V zadani se ale o syncu apod. nic nepsalo, takze chyba to neni. Jenom moc nema smysl sync resit.
Strihy klipu vicemene sedi.
- 00:03 - strih zvuku je opravdu hodne neprijemne zretelne slyset.
- 00:24 - Ichigo prestane delat dlouhy nos - to mi prijde, ze docela ubira na "impactu" sceny, pricemz tohle je scena, ktera se da libovolne prodlouzit smyckou.
Technika
- Nevim, jestli za obrazovou kvalitu muze zdroj, ale fakt to neni nic moc.
- na 00:23 stul mizi pozdeji, nez zbytek obrazu. Nebije to primo do oci, ale pri opakovanem shlednuti to videt je. Stejne tak predel mezi pravou a levou stranou dela skopiciny.
Hodnoceni radim podle miry relevance k zadani.
EDIT: vzhledem k tomu, ze jsem s hodnoceni trochu ujel od zadani - tzn. od scenare k technice, nejdriv sem hodim zaver. Jestli se chces blize kouknout na detaily, je to na tobe.
Zaver
Opet jsem se obrovsky rozepsal, ale zaver je relativne jednoduchy: napad pekny, technicke zpracovani horsi Zacatek a konec ke zbytku trochu nepasuji - netvori zrovna harmonicky celek. Nekdy zbytecne spolehas na titulky na ukor vypraveni obrazem.
Scenar
- Prvni vec, ktere jsem si vsiml, je uvod a zaver. Prijde mi, ze oboji je pridane tak nejak "navic", nebo aby se s jistotou splila pravidla. Jestli je tam ten uvod proto, aby bylo videt, ze albin je fakt "drsnej rizek", rekl bych, ze neni potreba. Dramaticka hudba to jisti.
- Prijde mi, ze se dost spolehas na titulky. Jestli to je otazka stylu, tak to neni spatna vec a do budoucna se budu tesit na "mluvici" amvcka - tech moc neni. Ale, zatimco u Teresy dialog dodal zajimavy rozmer, tady mi prijde az zbytecny - to same se da ke vsi spokojenosti da rici jen obrazem.
- Zaverecny zaber - Ichigo si neceho vsimne a jde za tim ke kamere. Vypada to jako "hele, nasel jsem dalsiho chlapka k porazeni. To zase zvladnu levackou." Docela kontrast vuci tomu, ze na misto prvniho duelu ho museli nest. Podle zaveru to vypada, ze postava prosto chodi po ulicich a cas od casu proste tak nejak mimochodem nekomu srazi hrebinek. Tak nejak nevim, co z toho si vybrat. Je mozna si rici, ze od te doby, co porazil albina, mu to uz prijde jako hracka a dava si kazdy den dva zlouny k veceri, ale mam pocit, ze takova interpretace vyzaduje trochu moc hlubokou analyzu na to, ze to je jednoduche vtipne video. Tolik muj nazor. Vseobecne mi prijde, ze se tam deje az moc chozeni oproti dynamicnosti hudby a mnozstvi pribehu mezi tim chozenim.
- Jinak v podstate zadny problem. O co tam jde, je dost jasne, nahly zvrat v deji je zajimavy a vtipny.
Strih
- Styl reseni s mnozstvim replik nejak nevyzaduje moc presny sync apod. Celkove to spis vypada jako sestrih epizody nez amv. V zadani se ale o syncu apod. nic nepsalo, takze chyba to neni. Jenom moc nema smysl sync resit.
Strihy klipu vicemene sedi.
- 00:03 - strih zvuku je opravdu hodne neprijemne zretelne slyset.
- 00:24 - Ichigo prestane delat dlouhy nos - to mi prijde, ze docela ubira na "impactu" sceny, pricemz tohle je scena, ktera se da libovolne prodlouzit smyckou.
Technika
- Nevim, jestli za obrazovou kvalitu muze zdroj, ale fakt to neni nic moc.
- na 00:23 stul mizi pozdeji, nez zbytek obrazu. Nebije to primo do oci, ale pri opakovanem shlednuti to videt je. Stejne tak predel mezi pravou a levou stranou dela skopiciny.
-
Stribro - Příspěvky: 112
- Registrován: 19 kvě 2011, 22:49
- A-M-V.org profil: http://www.animemusicvideos.org/members ... _id=495983
- YouTube profil: http://www.youtube.com/user/bombush/videos
Příspěvků: 19
• Stránka 1 z 2 • 1, 2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků